Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Piszu zaprasza do składania ofert na wykonanie niżej wymienionego zadania:
Remont nawierzchni przy budynku byłej kotłowni nr. 6 ul. Gałczyńskiego i rozbudowa urządzeń odprowadzania wód opadowych na działce 465/1.
Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu niezbędnych do remontu materiałów, zapewnienia potrzebnych narzędzi, sprzętu i siły roboczej. Zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac w całości leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca będzie też wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach.
Kryteria wyboru oferty:
Wybrana zostanie oferta o największej liczbie punktów obliczonych jako suma punktów przyznanych za cenę oferty brutto oraz udzielony okres gwarancji. Oferty nie spełniające wymogów zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
Ustalenie ilości punktów:
Za każdy rok udzielonej gwarancji powyżej trzech lat 4 punkty, nie więcej niż 20 pkt.
Za cenę brutto, oferty będą oceniane na zasadzie proporcji wg wzoru:
C = [Cmin /Cbad] x 80
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto
Cmin – najniższa cena ofertowa brutto
Cbad – cena oferty badanej brutto
Termin wykonania zadania: do 13.09.2019 roku.
Załączniki do ogłoszenia:
Załącznik numer 4: Przedmiar_opis_technologii, służy jedynie jako dokument pomocniczy przy wycenie przedmiotu zamówienia. Wycenę należy dołączyć do oferty jako Kosztorys ofertowy.
Zastrzegamy sobie prawo zamknięcia postępowania na każdym jego etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.
W postępowaniu nie ma zastosowania ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
Kontakt: Janusz Karwowski telefon 87 423 28 79 wew. 27, e-mail sieci@pecpisz.pl, tel. kom. 607 366 153.
Termin składania ofert na wykonanie ww. zadania upływa 15.08.2019 roku o godzinie 09:00. Termin ważności ofert 10 dni.
Oferty zatytułowane „Roboty budowlane ul. Gałczyńskiego” prosimy dostarczyć do sekretariatu PEC Pisz, ul. Jagodna 1C, 12-200 Pisz, lub nadesłać e-mailem na adres sekretariat@pecpisz.pl